Zoetermeernaarjinotega2012.reismee.nl

Welkom op ons Reisblog!

Wat leuk dat u ons wilt volgen tijdens onze reis naar Nicaragua!! Op deze site kunt u al onze belevenissen bekijken en lezen. Groetjes Chloé, Sylvana, Luke, Donny, Sam, Aylin, Charlotte en Floor Bas, Percy, Ton en Marijke

Simone (Tante Charlotte)

Ik wil jullie allen een hele mooie reis toewensen en ook veel plezier toegewenst. Een supermooie ervaring!

floor swartjes

hoi floor een hele goede reis het zal een geweldige beleving zijn voor jullie allemaal en ook erg leerzaam geniet er van groetjes van opa en oma swartjes

luke

ik heb de verhalen gelezen ,ik wou dat ik toch maar voor die dagen een muisje in je koffer was nou luke en de rest veel plezier groetjesdick en joke

Theo couwenberg

Goed te lezen dat jullie zonder al te veel problemen onderweg zijn. Ben benieuwd naar jullie ervaringen tijdens de koffieoogst en natuurlijk het logeren bij de boeren.

Adri (papa Floor)

Na een interessante dag in Panama en een lange reis, op naar een volgende happening, wat een belevenis!

Ik stond vanmorgen op het voetbalveld bij je broer met een muts op, mijn oortjes warm te houden ... (ook leuk)!

Veel plezier weer vandaag!
Papa.

Andre

Speciaal voor Sylvana en Chloe: we hebben jullie echt gemist vandaag maar hebben gelukkig wel gewonnen met 6-3 . En zijn met z'n allen jaloers op jullie,haha Maak er een mooie tijd van kanjers...

Mevr. Oosterhuis

He lieve mensen, wat een geweldige verhalen! Jullie maken ons zo jaloers! Absorbeer ieder moent, want dit zijn echt bijzondere ervaringen. En Donny doe alsjeblieft voorzichtig ik mis je vrolijke noot in de klas nu al!
Lieve groet, Mevr. Oosterhuis

Oma Bentvelzen oma van Floor

Hallo lieve Floor, wat spannend dat je dit mag meemaken, fijn dat het goed gaat met je!! Ben benieuwd naar al je verhalen en denk elke dag aan je!!
Groetjes en liefs van oma