Zoetermeernaarjinotega2012.reismee.nl

Wist je dat deel 2?

Wist je dat:

Aylin een mug heeft gekocht (zat in haar sleutelhanger gesmolten).

Dhr. van Poelgeest bij de canopy zei: and you've got to rem in the middle (i.p.v. break in the middle)

Sylvana in de bus met het hulpje van de buschauffeur flirtte.

Mevrouw Mons Panda Gigante wordt genoemd (Spaans voor Reuze Panda).

Donny vergat dat de douchedeur doorzichtig is toen hij vanuit de douche met Sylvana ging praten en zijn kroonjuwelen schokkerend zichtbaar waren.

Chloé een nieuw woord heeft bedacht: poelgisme= de zelfverheerlijking van dhr. van Poelgeest (net als bij stalinisme).

Charlotte vandaag een echte bikkel was (enige serieuze item).

Mevrouw Mons een gastfornhuis een 'zonder rook apparaat' noemde.

Dhr. De Bruyn zei bij het onverwachte bezoek aan de kinderopvang in Jinotega: they don't expect us, it's a kind of overval!

Luuk bij elke activiteit vraagt wat wij daarna gaan doen (en dit gelukkig steeds minder vaak gebeurd).

Donny zijn imitatie van een koe dusdanig beroerd was dat de stier er niet in trapte (zie foto's)

Dhr. van Poelgeest zijn vermoeide hoofd op Charlotte haar schouder wilde leggen en een voorbijganger een kopstoot gaf.

Twee van onze leerlingen hebben gezoend met een Nicaraguaanse leerling ( wie en of dit waar is hoort u wel wanneer zij thuis zijn:-)

U absoluut geen fotoruimte meer hoeft bij te kopen, want wij hebben nu nog ruimte voor zo'n 500 foto's (door al uw steun).

Dit voorlopig het laatste bericht uit Nicaragua is, omdat wij morgen naar Mancotal vertrekken en minimaal drie dagen geen wifi zullen hebben!

c boezaart oma luke

haai luke ben je een beetje ongeduldig hahah je kan nu eenmaal niet in een dag alles bekijken jongen maar wat geniet ik van de verhalen.foto.s en de filmpjes leuk hoor nog veel plezier voor jullie allemaal en een dikke kus voor jou luke xxx

Menno (real-time vader van Aylin)

Nog een wist je datje: Het soms onmogelijk is om een reactie te plaatsen omdat deze site blijkbaar database problemen heeft...

Angelique Quentin

Kom allemaal zaterdag naar het feest voor Jinotega in het CKC. Er is van alles te doen: Nicaraguaanse salsaband (Frank Torres y banda), door Storyteller geregiseerde musical 'papegaaien liegen niet' naar het boek over Jinotega van Lydia Rood, workshops en natuurlijk de webconferentie met deze leerlingen. Dit allemaal vanaf 19.00h.
Kaartjes 10 euro, te koop bij het CKC.
Om 16.00h is er een matinee voorstelling van de musical voor de jonge kinderen. Kaartjes 7,50 euro incl. consumptie

Dhr. Gloudemans

Ja het is wel prachtig allemaal, maar er wordt toch ook wel wat aan wiskunde gedaan? Sylvana en Cloe stel me niet teleur en stel af en toe een wiskundige vraag aan jullie begeleiders.
Het is trouwens wel stil in 3TL zonder jullie....
hmmm, eigenlijk wel prettig... of toch niet..?