Zoetermeernaarjinotega2012.reismee.nl

Webconferentie a.s. zaterdag

De vrienden van Jinotega organiseren a.s. zaterdag een feestavond ter gelegenheid van het 30 jarig bestaan van de stedenband met Jinotega, waarin er een webconferentie zal worden gehouden met Jinotega waarin mensen van de gemeente hier, van Cuculmeca en van onze groep voor de webcame live te zien en te horen zijn in het CKC gebouw in Zoetermeer.

Alle geïnteresseerden kunnen kijken op de site: www.jinotega.nl om meer informatie te vinden.

Angelique Quentin

Leuk! Kom allemaal zaterdagavond naar het CKC om de leerlingen in het groot te zien en te horen.
Ik ben erg benieuwd naar de belevenissen in Mancotal!

Adri

De verbinding wordt tussen 22:00 en 22:30 gemaakt!
Zie daarvoor de website ; jinotega.nl

Wellicht tot dan...

Marion (moeder van Sam)

Hè Sam we zijn zo benieuwd naar de afgelopen dagen en om weer even wat van je te horen en te zien! Wij zijn er morgen bij als jullie live te zien zijn vanuit Culcumeca. Tot morgen! X mam en natuurlijk de groeten aan iedereen!

Natasja en Ramon ( ouders sylvana )

Hè meisje, we zijn zo benieuwd hoe je laatste dagen zijn geweest. Wat was het hier stil die dagen. We zijn er vanavond ook en hopen je te zien. Dikke kus en blijven genieten je laatste week. Xxxxjes papa,mama en je zusje

robert en bernadet (vader sylvana)

Hai sylvana, wij zijn ook zo benieuwd hoe je laatste dagen zijn geweest. We volgen jullie op de voet. Wat een prachtige ervaring en wat een mooie omgeving zeg. Geweldig ook al die foto's leuk om te zien dat je zo geniet. Xxxjes papa en bernadet

Laila

Hoi Floor... We missen je.. Hoop vanavond iets van je te zien... En/of horen... Mama xxxxxxxx

Henck en Karin

Don, wij zijn van de partij vanavond in het CKC

Opa en Oma Romijn.

Lieve Chloé,Helaas zijn wij niet aanwezig in het CKC maar in gedachten bij jullie en ik ga proberen het via internet te zien maar daar kan ik alleen maar van dromen denk ik, later lees ik dan wel weer het verslag van de avond.
Hoe was het in het gastgezin ?.We denken veel aan je.
Kus en we lezen weer mee met de verslagen.
liefs van ons OPA en Oma.

Carla oma Sylvana

Hoi schat, net mama aan de telefoon gehad. Zo ik begreep hebben jullie elkaar goed gezien en heb jij verteld dat je het naar je zin hebt gehad in jouw gezin, dat was heerlijk om te horen fijn dat we jullie nu weer kunnen volgen, we kijken uit naar de foto's en verhalen geniet nog zoveel als mogelijk is want de tijd vliegt voorbij. Heel veel mooie dagen nog voor allemaal en veel plezier, love you xxxx oma en opa

Patty (tante Sylvana)

Hoi Vaantje wat gaat de tijd snel. Nog maar een paar dagen en je zit alweer in het vliegtuig terug naar het koude Nederland. Geniet van de mooie dagen die je daar nog hebt! Ik hoop dat je je nog een paar keer laat vastleggen door de camera, want ik zie niet zo heel veel foto's van je :( Lieverd tot snel, kus van Marcel, Faye en Fleur die heel blij is, want ze mag zaterdag afzwemmen voor haar A!