Zoetermeernaarjinotega2012.reismee.nl

Dag 3 Jinotega

Zaterdag 17-11-2012

Zo we hebben echt veel gedaan vandaag.

We begonnen met ons EERSTE bortje gallo pinto.

we wilden ook naar de oude en de nieuwe markt gaan, maar we kwameneenspeeltuin tegen met een wip ZONDER stoelen en een gammele glijbaan.

Na tien keer van de glijbaan te zijn geweest en twintig keer de Gangnam Style te hebben gedanst gingen we eindelijk verder.

We hebben een bezoek gebracht aan het gemeentehuis. Daar kregen we uitleg over het afvalverwerkingssysteem van Jinotega.

Echter zag de kamer waar we de uitleg kregen over het afvalverwerkingssysteem er niet zo stabiel uit, het plafond werd namelijk omhoog gehouden met 1 latje.

MAAR OP DAT MOMENT (even spanend maken) kwamen we het aardappelen festival tegen, echt overal aardappelen in alle soorten en maten en een spetterend optreden van een zingend jongentje met een hoed.

Ook heb ik gedanst met Mercedes (directrice van de school) ,maar ja, na 2 uur 22 minuten en 46 seconden lopen door 26 graden kwamen we eindelijk bij de markt .

Je wist echt niet waar je moest kijken aan de ene kant zag je groente en fruit en aan de andere kant varkenshoofden en daarheb ik ook lekker kip gegeten, met ja welgallo pinto ja en toen moesten we weer terug naar het huis .

Bas kwam met het idee om een partijtje voetbal te gaan spelen op een grasveld. Het niveau van het spel was vrij laag, gelukkig heeft het paard het niveau aardig weten op te krikken (zie foto).

Dat was het weer nou ........ doei.

Groetjes de glorieuze Donny van den Breul

Reacties

Reacties

anoeschka (also a nicuragua reiziger)

Nou ik vind het echt super om die verhalen te horen ik hoop allemaal dat het nog veel leuker word, maar zo te horen wel! Het enigste vervelende is ............ Ik begin het te missen en ik kom jullie gewoon joinen hahaha. En hoe vonden jullie allemaal jullie eerste gallo pinto?

Nou veel plezier nog !!
Xxxxxx Anoeschka

Vera (moeder Luke)

Hallo allemaal,

Wat een superleuke verhalen. Ik geloof best dat jullie het waanzinnig naar jullie zin hebben. Alleen hoop ik dat de leraren het ook nog een beetje overleven met jullie (volgens mij houden jullie je niet echt aan het reisplan)? Maar ach, het is once in a livetime. Have fun !! En blijf ons allemaal vooral op de hoogte houden.
Jullie hebben vast geen idee hoe spannend dit ook voor ons is.....

c boezaart oma luke

ook ik zit elke dag even achter de p.c vol spanning om te kijken wat jullie daar allemaal doen heel leuk hoor en spannend veel plezier allemaal

Vincent (Nicaragua ganger)

Haha leuk om dit te lezen!

Hoop dat jullie een toffe week hebben, en alles met een hoop lol aanzien is echt het makkelijkst!!

De groeten aan iedereen daar, en ik lees mee!

Menno (real-time vader van Aylin)

Ik wil meer verhalen!!!
Meer fotos!!!
Meer videos!!!
Ik heb nog veel te weinig het gevoel dat wij, de arme thuisblijvers, over jullie schouders mee kunnen kijken naar wat jullie allemaal beleven!
Dus: MEER!!!

Aylin

Haha okay komt voor elkaar 1 probleem is dat mr van poelgeest mijn dooie hond die opgegeten wordt door gieren niet op de site wilde hebben. Oh en mijn super uber awsome mega bigga spin. XD als ik thuis ben zie je alles!

Menno (real-time vader van Aylin)

Belachelijk... Wat is er nou schattiger dan een dooie hond die opgegeten wordt door gieren...

Vincent (Nicaragua Ganger)

Een koe die word opgegeten door gieren haha!

(die hebben wij gezien)

martin carmen en melissa

Geweldig al die verhalen en de foto's. Vooral de "wist je dat?"op de blog erin houden erg leuk!! zo te horen een geweldige tijd... geniet ervan. En die push ups zijn niet nodig joh (zie foto met helm en spierballen)

Carlo Klarenbeek (Luke)

Geweldig wat we allemaal lezen en zien, jullie hebben echt plezier daar denk ik, vanaf morgen volgens mij bij die mensen in huis, en dan maar plukken koffiebonen en bananen. Geniet er maar met volle teugen van de tijd gaat sneller dan dat jullie eigenlijk zouden willen. Nou gegroet allemaal, en wij gaan jullie proberen te volgen van uit Egypte. Hasta la pasta.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!