Zoetermeernaarjinotega2012.reismee.nl

Wist je dat?

Sylvana niet wist dat auto's niet rechts mogen inhalen.

Donny zijn 'nachtbril' met panterprint niet van zijn moeder mocht meenemen (gelukkig).

Charlotte zich in Panama om drie uur s'nachts ging opmaken.

Luuk niet elke dag zijn 'sit ups' doet.

Chloé aan dhr. van Poelgeest vroeg of ze met de trombose over zijn hoofd mocht (bedoelde tondeuse).

Sylvana een terrorist een 'aanslager' noemde.

Dhr. de Bruyn zei: 'The good was food' (i.p.v. andersom).

Donny vrouwen lesbisch maakt!

Floor haar fototoestel in het restaurant en haar paspoort in de w.c. liet liggen en haar pasje in de pinautomaat liet zitten, maar wonder boven wonder alles nog heeft!

Sam ' Bas Bas' zegt tegen Bas wanneer hij een mooie Nicaraguaanse vrouw ziet (is pas één keer gebeurd).

Aylin en Sylvana suiker over hun patat deden (dachten dat het zout was).

Mevrouw Mons zei: 'Er komt een heel hard paard aanrennen'.

Sam en Luuk in het moeras weg zakte omdat zij de Spaanse waarschuwingen niet verstonden. (zie foto van schoenen)

Sylvana tijdens het voetballen over de doelpaal (een steen) struikelde en een hele groep Nicaraguaanse jongens aan het lachen maakte.

Donny een roze knuffel won die door Indiaanse kindertjes was gemaakt!?

Aylin haar shampoo in haar tas is open gegaan.

Floor haar tandpasta in haar toilettas heeft laten ontploffen.

Er een kreeft tegen Sylvana haar been sprong!? (bedoelde een schorpioen, maar het was een takje).

Iedereen erg op zijn woorden is gaan letten nu ze weten dat de leukste uitspraken op de blog komen en we enorm veel lol met elkaar hebben!

Chloe en Floortje

We hebben het super naar ons zin. We kunnen zeker goed met elkaar lachen. Zoveel heb ik nog nooit in drie dagen gelachen. Voetballen was echt super leuk heel anders dan in Nederland. Het verschil: paarden op het veld.
Leuk dat jullie allemaal ons volgen!!!!!!

Liefs van ons tweetjes

Francine

Klinkt allemaal erg leuk Chloe! En leuk dat jullie zoveel schrijven en foto s plaatsen!
X

Sinterklaas, De ECHTE

Kon het paard een beetje koppen?
Een beetje paard metbal is moeilijk te stoppen,
Of heet dat hoofden bij een paard,
Heb je hem al ontdekt, de nieuwe Raffael van der Vaart,
Sint

Joop van den Breul (opa van Donny)

Leuk zo'n roze knuffel.

Opa van Sylvana

Hoi Sylvaan weer leuke foto,s .Heb vanmorgen wist je dat gelezen en begrijp nu dat er veel te lachen is. Wel, genieten jullie er maar van. Nog even en dan ga je naar je gast gezin jammer dat we niet mee kunnen kijken ,maar we horen en zien het wel op de foto's
Groetjes van Opa en Oma
P.S excuses aan Chloè nu schrijf ik het goed hoop ik

Adri (papaFloor)

Wat n lol hebben jullie allemaal samen !
En er is ook n engeltje mee, hè Floor

Kus Papa

Laila

Jeee wat hebben jullie een lol samen.. En wat fijn dat wij mee mogen genieten.. Ik kijk er steeds naar uit om weer iets nieuws te lezen op jullie reisblog geweldig hoor!!
En lieve Floor..oh.oh .oh..
Wel geluk gehad hoor...
Kussssss mama

Henk (vader Sam)

Hola, ¿cómo estás Sam y Luuk
hundirse en el pantano hebben jullie niet goed opgelet bij Spaanse les? Dat wordt schoenen poetsen en tenen schrobben.

anita

Don, alle vrouwen lesbisch?!? We moeten toch ff praten als je terug bent, haha
De natuur ziet er geweldig uit, en veel lachen lees ik,
lekker genieten lieverd!
kuzzzzz mama

Henck

Hey, Don, hou je wel aan de afgesproken telling..... Eerst 50....... En dan...... Pas.......

Anne-marie (tante Chloé)

Hallo Chloé. Ik heb alle verhalen gelezen, de foto's gezien en erg gelachen om de video in het Panamakanaal. Ik wens je heel veel plezier : dit is een unieke ervaring. Groetjes ook aan je vriendin Sylvana. Dikke kus Anne-marie

Kimberley (Nicht Van Luke)

Hahahaha luke, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? hahaha. het klinkt allemaal erg leuk iedergeval. heel veel plezier nog de aankomende dagen, geniet ervan xxxxxx

Richard ( broer van Charlotte)

Er zitten wel een paar leuken wist je dat(jes) Bij ben benieuwd hoeveel er bij komen...
Als het maar gezelliig en leuk is !

Aylin

Mijn mot is tam XD zit in mn clamboe. Wil er niet meer uit

(oma Martha)

Hoi Luke.Wat super joh daar in dat verre land.Nog heel veel plezier.Ik volg je op de voet hoor.
Wat doen jullie het allemaal makkelijk met de kinderen daar.xxxxxx