Zoetermeernaarjinotega2012.reismee.nl

Aangekomen in Panama!

Na een voorspoedige vlucht van bijna tien en een half uur kwamen wij vandaag (voor ons is het nog vandaag) aan in Panama. Bij aankomst was het 28 graden en regende het een beetje. Op het vliegveld in Panama bleek helaas dat van acht personen de bagage door naar Managua zou worden gestuurd, maar na zo'n twee uur wachten en navragen had iedereen gelukkig toch zijn bagage.

Van het hotel zijn wij naar ons Hostel gebracht, waar de leerlingen na een kwartiertje al besloten om voor het hostel te gaan voetballen met een groep Panamese kinderen (zie foto's).

natasja Moeder sylvana

Nou Sylvaan, dan kunnen jullie toch nog lekker voetballen. Je was bang dat je dat zou gaan missen.
xx mama

Mw Renfrew

Gelukkig heelhuids in Panama aangekomen en de bagage ook! En blijkbaar ook nog niet moe ( de kinderen dan :) )
Groetjes uit Nederland

c boezaart oma van luke

zo de lange vlucht is achter de rug wat een lange zit was dat. en daarna lekker de beentjes strekken fijn dat alles goed is verlopen xxx oma

Anita moeder van Donny

Blij dat alles goed is gegaan lieverd, nu lekker gaan genieten van deze mooie avontuurlijke reis!!!
mamaxxx

Joop van den Breul (opa van Donny)

Zo jullie zijn dus goed aangekomen en dat was op Nederlandse tijd ongeveer 23.00 uur dus zullen jullie wel goed moe zijn. En nu natuurlijk volop genieten!!!!!!!!!
Groetjes opa.

Marion (moeder van Sam)

Ik hoop dat jullie een beetje goed geslapen hebben na zo'n spannende reis, een ander land en lekker voetballen met de kinderen daar. Ik snap het wel dat je op zo'n voetbalveld wilt voetballen, geweldig!
Vandaag staat er weer een nieuw avontuur voor de deur, heel veel plezier Sam en jullie allemaal. Geniet ervan!
Dikke X Mam. (Marion)

Karin van den Breul

We hebben je de hele dag gevolgd en zien vliegen. (leuke app kan ik iedereen aanraden). Eindelijk ben je er dan kanjer!! Even lekker de benen gestrekt zag ik.. Ben trots op je. Geniet van het Panama kanaal vandaag!!!
Dikke X Karin

Adri (vader Floor) Swartjes

Hey Floor,

de kop is eraf, nu lekker met zijn allen genieten en veel foto's plaatsen. Kijken we allemaal over je schouder(s) mee. Fijne dag vandaag!

XXX

Gerard

Hoi Floor ,
wat leuk dat je al zoveeeel hebt meegemaakt. wij wachten in spanning al je fotoos af
Groeten Gerard

Faye Bogaart (nichtje Sylvana)

Lieve Sylvana is het leuk daar? Ik mis je wel hoor en wat een leuk voetbalveld hebben ze daar zeg.Liefs Faye

Monique

Fijn dat de reis goed gegaan is. Allemaal veel plezier vandaag bij het Panama kanaal. Charlotte geniet er van en maak leuke foto's.

Groetjes Monique

Patty (tante Sylvana)

Lieve Vaan,

Wat een heerlijke kereltjes daar op dat voetbalveld, als je nou maar niet verliefd wordt ;)
Heel veel plezier vandaag en veel foto's maken he!!

Dikke kus van Marcel, Patty, Faye en Fleur

Micha (vader van Aylin)

Lieve Aylin,
Super dat jullie het nu al naar jullie zin hebben met de plaatselijke kids. Geniet van alles wat je mee gaat maken. Veel foto's/video's plaatsen.

xxx

Kun je mij vertellen over welke app het gaat. Zou ik graag willen gebruiken.

Emee en Menno (moeder en real-time vader van Aylin)

Lieve Aylin en alle anderen,
Fijn dat jullie goed aangekomen zijn na de lange vlucht. Leuke foto's nu al!
Geniet van alles en hou ons zo veel mogelijk op de hoogte. En ja Aylin ik denk dat ik je toch wel ga missen ;-)
Lieve meid, je bent er nu echt! Veel plezier. Xx

Aylin

dankjulliewel het is hier echt bebouwd. De vlucht ook en het hotel ook. Panama is echt super vet. Er lopen alleen een hele hoop zwerf katten. Echt pijnlijk om naar de kijken gewoon! Voor de rest hebben we uitzicht over de zee via twee grappige balkonnetjes waar sylvana gedeeltelijk de nacht heeft doorgebracht. Heel ergmooi weer en een heleboel leuke vogeltjes. Nog geen spinnen gezien helaas. We konden niet slapen van al die fiësta's en alle toeters en auto alarmen. Oh en al die dronken mensen die om vier uur snachts pas stoppen met feesten. We gaan zometeen naar het Panama kanaal en om 3 uur zitten we weer in de lucht als we geluk hebben. Xxx geen idee welke app btw. Luv u

Sylvana

Dankjullie wel voor de reacties het is heel leuk om weer even contact te hebbe met Nederland het is hoer supper leuk en lekker weer :) doeii x

Sylvana

*hier ivp hoer #vorige reactie

Chloé

Leuk al die reactie's! We hebben het erg naar ons zin.
Panama is een mooie stad.
Straks naar het Panama kanaal ben benieuwd veel leuke verhalen over gehoord. Panama is een erg levendige stad veel muziek en vrolijke mensen.

xxxx

Marcella

Nog veel plezier xxxx

Opa Vollebregt Voor Sylvana

Had het al begrepen dat het, hier, moest zijn Je zal wel moe geweest zijn Was trouwens een mooi voetbalveld Vroegen jullie of je mee mocht doen, en in je beste spaans zeker Ha Ha ik zie het al voor me. Geniet van het Panama kanaal Groetjes Opa

Natasja moeder sylvana

Waarom heb jij de nacht op een balkonnetje doorgebracht dan? Xx mama

Martin, Carmen en Melissa

Hoi Luke, Goed te horen dat de vlucht goed gegaan is. Ben ook zeer benieuwd naar je vlucht naar Managua.
Heel veel plezier met zijn allen en maak er wat van!!!

Laila (moeder van Floor)

Hoi lieverd, jee wat een avontuur zeg !! Vergeet niet heel veel foto's te maken!!! Ik ben erg benieuwd hoe jullie bootreis was over het panamakanaal !groetjes en kussen van Mama!! Xxxx groetjes voor iedereen daar !!

Fenneke (nicht van Floor)

Hey moppentopper, Wat een super fantastisch avontuur ben jij (jullie) daar aan het maken zeg!!! Heel veel plezier en ik kijk uit naar de foto's. Knuffels, Fen XXX

Seloua & Oualid ( Zus & Zwager van Floor)

Liefste Floor en reisbuddy's!

Wij zijn heel blij dat jullie allen veilig zijn aangekomen, geniet maar lekker van dit spannende avontuur en probeer een beetje van die zon mee te nemen als jullie terug komen :P

Liefs en knuffels XoXo

Mevr. Leijerweert

Hallo allemaal,
Fijn dat de reis goed is verlopen en dat jullie veilig zijn aangekomen.
Heel veel plezier!

Henk Marion en Isa Struijk

Hoi Sam en reisgenoten

Via whats app hebben we al begrepen dat het geweldig is in Panama, het hotel, de stad en natuurlijk de voetballende Panamese jeugd .
We zijn wel benieuwd naar het Panama kanaal en Jinotega
We kijken uit naar jullie ervaringen en volgen jullie op de voet

Xxxx Marion Henk en Isa

Opa en Oma Romijn.

Eindelijk hebben we de site gevonden en zijn blij dat jullie
goed zijn aangekomen en wat een mooie foto uit het
vliegtuig.
Foto's zojuist bekeken en we blijven meeleven met jullie.
Chloé zet hem op met de voetballende jeugd uit JINOTEGA.
Dikke kus en knuffel van ons OPA en OMA.

Oma Baan (sam )

Lieve Sam
Hier een berichtje van oma ik moet heel veel aan je denken je bent zo ver weg. Maar ik vind het ook heel dapper van je.
Doe voorzichtig en als je terug ben moet je maar snel komen vertellen wat je hebt meegemaakt. En je foto's laten zien

Mw Willeboer (mentrix van Floor)

Lieve leerlingen en collega's, wat leuk om jullie "weer" te volgen. De vorige keer 3 mentorleerlingen, nu Floor erbij. Ik heb van dichtbij gehoord (mijn "oude" mentorleerlingen) hoe onwijs mooi, super en gaaf het was. Geniet van elke dag. Donderdagavond jl. op het Stedelijk gigantisch diner voor Jinotega gehad, wat leven de mensen hier mee en wat gunnen ze Jinotega alles. Heel veel plezier daar. En speciaal voor Floor: ik kan niet wachten om jouw verhalen en foto's te zien. Dikke knuffel vanuit Zoetermeer

Mw. v. Poelgeest (moeder van leraar van Poelgeest)

Hoi hoi,
Wat leuk om al foto's te zien en te lezen hoe jullie dit ervaren. Ben blij dat ik die zwerfkatjes niet hoef te zien Aylin, ik kan daar ook slecht mee omgaan.
Heel veel plezier daar en een goede reis naar Jinotega!
Dikke knuff vanuit Rijswijk

Henck van den Breul

Hey Don, heb je sinterklaas nog zien varen, tijdens de heen vlucht? Of was het te bewolkt....

Marina Prinz

Hoi lieve leerlingen en collega's, ik wens jullie allemaal een geweldige ervaring en vooral veeeeeeeeeelllllll plezier! Ben erg benieuwd naar de alle verhalen en foto's.
Hasta la vista!
Marina Prinz