Zoetermeernaarjinotega2012.reismee.nl

ons reisschema

We vertrekken op donderdag 15 november vanaf Schiphol. Nog dezelfde dag komen we aan in Panama Stad. Hier verblijven we in het oude stadsgedeelte om de volgende ochtend het wereldberoemde kanaal te bezoeken.

Op vrijdag 16 november vliegen we van Panama naar Managua, de Hoofdstad van Nicaragua. Op het vliegveld worden we opgehaald door mensen uit Jinotega. We vervolgen dan onze reis per bus naar het noorden, waar we in de avond aankomen.

Zaterdag 17 t/m dinsdag 20 november verblijven we in Jinotega. We zullen deze dagen de stad verkennen, een bezoek aan en kindertehuis brengen, naar de markt gaan, een stadje in de buurt bezoeken en een dag diep het oerwoud ingaan.

Woensdag 21 november t/m zaterdag 24 november bezoeken we Mancotal. Het is dan niet mogelijk om ons via dit blog te volgen want we hebben daar geen internet verbinding.

Zondag 25 november en maandag 26 november zijn we in San Juan del Sur. Dit is een klein stadje aan de kust. We rusten hier uit en nemen en duik in de Grote Oceaan.

Dinsdag 27 november t/m donderdag 29 november brengen we een bezoek aan de mooie oude stad Granada. Hier bezoeken we de vulkaan Mombacho en maken kennis met de Spaanse koloniale geschiedenis.

Vrijdag 30 november vliegen we vanaf Managua via Panama weer terug naar Nederland waar we zaterdag 1 december aankomen.

Marian de Bruyn

Veel plezier allemaal! Geniet ervan, groetjes Marian

Daphne

Natuurlijk ben ik hartstikke nieuwschierig hoe jullie het gaan vinden en ga ik jullie blog ook elke dag volgen.
Het liefst zit ik nu met jullie in het vliegtuig naar Nicaragua maar dat gaat helaas niet.Niet alleen voor jullie is het een hele ervaring maar de inwoners van Mancotal zijn ook super nieuwschierig naar jullie!
Veel plezier en geniet er van!
Ik weet zeker dat jullie deze reis nooit meer zullen vergeten!

Groetjes, Daphne.
(Vorig jaar meegeweest)