Zoetermeernaarjinotega2012.reismee.nl

Wist je dat in Mancotal?

Dhr. de Bruyn een beest heeft geaaid toen de elektriciteit (en dus het licht) uit viel en wij ons een ongeluk schrokken (Was waarschijnlijk een rat of muis).
Floor de eerste dag om 16.30 uur is gaan slapen.
Alle dames gehuild hebben en een van de jongens. (Wie oh wie?)
Cloé de eerste twee dagen in het washok van haar familie heeft zitten plassen. (Zij dacht dat het de w.c. was)
Sam en Donny anderhalf uur moeten lopen om bij hun huis te komen.
Floor thuis nooit meer zal zeggen dat zij haar avondeten niet hoeft.
Luuk t.v. in zijn huisje heeft met 400 kanalen!
Bas door zijn 'broertje' onder geplast is.
Aylin uit dezelfde rivier heeft gedronken waar Luuk in heeft zitten poepen.
Cloé op de w.c. van haar familie in de poep heeft gestaan.
Charlotte schurft heeft (gewoon jaloezie: zij is het bruinst en begint te vervellen).

En terug in Jinotega zelfs de Nicaraguanen meteen wisten wie Donny zijn vader was bij de webconferentie!

Adri en Laila

Floor thuis nooit meer zal zeggen dat zij haar avondeten niet hoeft.

Ja ja, wij zijn zeer benieuwd of 'bruine bonen' daar ook onder (blijven) vallen . .

Maar jullie hebben het allemaal wonderwel doorstaan hoor die beproeving bij de 'nieuwe' ouders!

Op naar nog een geweldige week.
Leuk om je/jullie gezien en een beetje gesproken te hebben. Hoog 'bobo' gehalte en wat kunnen jullie allemaal lang stil zitten!? Komt dat door de rijst & gallo pinto?

Doei meid! Kus en dikke knuffel van mama, papa en Jelle!

Adri en Laila

Wist u dat, wij nog ff een paar nummertjes hebben gedanst in de conference zaal?

En dat onze zoon daar HELEMAAL niet blij mee was!?
Maar ja, brugpiepers dansen niet. Die zijn wel tevreden met zo'n geinig vogeltje .....

Later!

Henck

Bobo's? Pffff welnee... Haha Don lekker genieten, gelukkig hebben we je gezien.... Tussen de bobos door....

c boezaart oma luke

haai luke fijn om weer wat leuke foto.s en filmjes te zien van jullie geniet er nog maar van deze week het is zo voorbij dikke kus van oma

Astrid (moeder Chloé)

Lieve schat , hoe gaat het ? Is het mee of tegen gevallen in het gezin ? Tja als je dan weet wat de wc is en je gaat dan in de poep staan is dat niet leuk Heb je nog pijn aan je heupen van het op de houten planken slapen ? hoop dat je een beetje hebt kunnen bij slapen en lekker kunnen douchen na het gezin, wel een enorme ervaring. Geniet nog lekker deze week . Hou van je dikke kus mamma groetjes aan iedereen X

Anita(moeder Don)

He lieverd, op rijst en bonen leven, als enige geen stromend water,
en dan nog 1,5 uur lopen om op school te komen,
Nou, ik ben super trots op je !!!
Geniet van de laatste week schat,
Ik hou van je, dikke X

Vincent

Dat huis op anderhalf uur lopen is wel leuk he!

Ik zat daar ook samen met Nolan hebben ons prima vermaakt leuk lopen over al die modder paden of mochten jullie ook op paard?